75kumsal41 Arkadaşlar 40.4 günlük hamilwyim ve saat 10 da 2 cm açılmam vardı ve sancım da var sizce açılmam olmuş dur dimi ilk hamileliğim ve pek bişey de bilmiyorum yardımcı olur musunuz