Havvagokdas Rezzan bebişinizin hareketleri nasıl acaba aynıyiz sizinle dün cok.guzel hissettim bugün fazla hissedemedim.
isimsizbebek Eceveannesi biz da aynıyız. 😊 son bir haftadır hareketini hissetmek için şekilden şekile giriyorum sizde nasıl durumlar😊
Rezzan Havvagokdas canım valla benimki hop oturup hop kalkıyo resmen ben burdayım diyo top oynuyo çok hissediyorum ve bazen canımı bile acıtıo 😂🤲🏻