tgbactn Selam arkadaşlar ben fikir alacaktım sizden. Göbek çatlamaması için ne yapıyorsunuz 🤔😊 kullandıgınız ilacı kaçıncı aydan itibaren kullanıyorsunuz.??
37aysgl tgbactn hindistan cevizi yağı kullandım 31. Haftadayım çatlıcağın varsa önüne geçemiyosun canım yinede göbeğimin yanlarından çatladım
Gizemabc tgbactn bence önemli olan cildi nemli tutmak. Ben 31.haftanın içindeyim çok şükür şimdilik çatlamadım. Arada üşenmezsem duştan sonra bebe yağı sürüyorum