Kızlar merhaba 👋 hamileliğin son üç ayındayım ve canım sürekli birşeyler istiyor mesala şimdi dürüm istedi acılı şalgam ile :/
Bende şeker var dedi Dr. Gebelik şekeri ama normal bi günde ölçüyorum hep normal, ama biraz panik Vs biraz da tatlı abur cubur yediğim zaman biraz yüksek ama normal yani insan hamile iken ne ler canı çekiyor 🙁
Birde sekizinci aydan gün alıyorum 8 kilo aldım çok diyorlar Dr tartı da 10 kilo görünüyor 10 kilo bile fazla mı 20 kiloyu aşanlar var.şekerden diyor Dr. Sonra diyet verdiler açaba o yüzden mi canım birşeyler istiyor ki?