Gokce_ Kızlar çok kötü grip oldum. 12 haftalık hamileyim doktoruma mı yazmam lazım yoksa sağlık ocağına mı gideyim çalışıyorum normalde. İstirahat isteyeceğim ama hangisinden almam lazım