ftmk 1 ay önce tiroit değerim 4 çıktı ilaç başladı doktor şuan 2.50 ilacı düşünce hemen bırakan oldu mu bana biraz daha kullan dedi
Meralkr ftmk benimki 5.8 çıktı hamileliğimin başından beri kullanıyorum ve sanırım doğumdan sonraya kadar da devam edecekmişiz
Ipek86 ftmk canim eger guatr varsa o artik ömürlük, yani deger düzene girdiyse bile o düzende tutmak icin dozunu düsürür doktor anca
Deletedmom0098 ftmk düşşede her ay kam tahlili vermeye devam edecem doktorom öyle söyledi çünkü belli olmuyor bebek büyüdükce yüksebiliyor riske atmayalım dedi ve doğru çıktı her ay değerler değişiyor
Ipek86 ftmk bende ilk dogumumu 2010da yaptim, 2011de guatr oldugunu ögrendim.. Yani maalesef kaliyor, kronik hastalik oluyor
Hlal ftmk hayır benmde düşmüştü bıraktırmadi cnku bırakınca tekrar yükselir tehlikeli bebek için kullanmk gerek bırakınca bebeğin sagligini tehlike atiyoruz
Hlal Benim beslerdeydi eutrox75 lik kullanıyorum şuan ikilere dusmsdu tekrar uclere ckti şuan takipteym bakalm
begumseker Benim 1in altına düştü değer hala kullanıyorum euthyrox 25mg. Bide yanına ayrıyetten bu ay iyot yazdı.. 1 ay sonra kontrolüm var bakalım