kyr9324 Ecbuliiii Nasıl başladı sancıların canım kaç dk da bir.Hastaneye gittin heralde 3 cm dediğine göre.Rabbim yardımcın olsun bir avazda doğur inşallah
Ecbuliiii kyr9324 adet sancısının aynısının beşyüzbin katını düşün😂😂 daha tam şiddete ve düzene girmedi ama
hamileyimbebegim Ecbuliiii nişandan ne kadar süre sonra başladı sancıların acaba? Benimde geldi sabah nişanım sizin attığınız resimdekinden biraz daha koyu gibiydi sanırım nişan🤔
kyr9324 Ecbuliiii 500 bin katı mı 👀 kız naptın korkutma beni.Bende doktoruma msj attım nişan olabilir perşembe günü kontrole gel dedi
Denizincani Ecbuliiii ay Hadi hayirlisi canim insallah odur heycn yaptm Adina saglikla Al kucagina yavrunu 😍
kyr9324 Ecbuliiii Ay hadi yaa gözün aydın maşallah 😍 İnşallah güzel geçmiştir bebeğinde sende iyisindir
Ecbuliiii kyr9324 çokzorlu geçti hem normal sancı çektim 24 saate yakın hemde sezeryan oldumpsikolojim hariç iyiyiz ikimizde ☺️
kyr9324 Ecbuliiii Öyle mi canım hakkınızda hayırlısı buymuş demek ki iyiyseniz sorun yok psikolojık olarakta atlatırsın en kısa sürede insallah