Beyzanur123 15 haftalik hamileyim kızlar göbeğim hiç büyümedi. Ayrıca sabah kalktigim zaman dümdüz oluyor endişeleniyorum 😕
Akrep Beyzanur123 daha çok erken, hele ki zayıfsan daha da geç çıkar göbüşün. Sıkıntıya hiç mahal yok 😊
SuleDoruk Beyzanur123 benim de öyleydi. Şuan 20+1 im. Ve bir hafta da göbeğim fazlaca çıktı. Artık hamile olduğum anlaşılıyor 😁
Anemon33 Beyzanur123 son haftalara gelince nereye koyacağını şaşırıyorsun bırak çıkmasın suan 😂 içeride yer var demek ki panik yapma
mirage_90 Beyzanur123 kilolularda daha geç anlaşılır hafif göbek varsa yağdan anlaşılmaz çıktığı zayıflarda hemen beliriyo
Esmeray_Emine Beyzanur123 canim bende kiloluyum 18 hafta bitecek hala gobegim cikmadi goren bu 5 aylik hamile demez icin rahat olsun bu aydan snra cikar gobeklerimiz
dilekcy1644 Beyzanur123 canım kilolu insanda aslınsa daha geç çıkar karın çünkü kiloymuş gini görünür ben çok 9 aylık hamile kilolu ama göbeği belli olmayan tanıdım yani ki daha erkende karnın çıkması için bide ilk gebeliğinse daha geç çıkar derler ya
Seluna Beyzanur123 canım aynıyız :) bende tam 15 haftalık kilolu bir hamileyim ve benim de hiç karnım çıkmadı, ama ben hiç takmıyorum, ne kadar geç o kadar iyi, zaten kiloluyuz malum 😂😂😂
Osgem2019 Beyzanur123 bence kilolu olunca belli olmuyor kolay kolay bebek olduğu ben zayıftım sadece karnım çıkıyor mesela ama etrafı yağ olsa belli olmaz
Beyzanur123 Anemon33 haklısın canım da işte ne bileyim sabırsızlaniyorum 😀 bir an önce büyüsün istiyorum
Sadumanyks Beyzanur123 evet haklısın benimde 3 aylık sabahları düz akşam üzeri buyuyo bariz belli merak etme rabbim sağlıklı olsun o yerini buldukça buyur
Domatesim Beyzanur123 😂😂 benimde 25 hafta ya kadar yoktu şuan 34 haftaligiz herkes 3 aylık 4 aylık sanıyor😆
Beyzanur123 Domatesim insan istiyor böyle büyüsün ki sevelim 😀 ben hiç anlamadım valla hamile olduğumu 😀
Seyma1234 Beyzanur123 bence boşuna takıntı yapma 🙈sonra zaten birden büyüyolar rahat rahat eğil kalk ayakkabını giy 😂 zaten birden cıkıyor birden de büyüyor:)
Nurcan6148 yasemurat Canim ben 30 haftalik oldum herkes 4 mu 5 mi aylik diye soruyor.Herkesin bunyesi farkli.Bence karnin kucuk olmasi daha avantajli daha rahat hareket edebiliyorsun.
Cilek_kentli Beyzanur123 24. Haftadayız kızımla. Benim de göbeğim yeni cıktı. Ben de 78 kiloyla hamile kaldım. Kilolu olduğumuz için de pek çıkmamış olabilir. Kimse 6 Ay lik hamile olduguma inanmıyor 😂
Beyzanur123 Cilek_kentli sürekli gelip gidip karnima bakıyorum acaba büyüdü mu diye heves ediyor işte insan 😀 Rabbim herkese bu güzel duygu yu nasip etsin inşaallah
Tubakrblt Beyzanur123 bazi insanlarin ic göbegi genis bazi insanlarinki dar. Benim 12.13 haftalikke direk göründü suayn 27+3 üm ve doguracak olan arkadasimdam daha büyük göbegim var 🤷🏽♀️ Endise edilck bise yok yani normal o her kadin farkli
Ryhnylmz Beyzanur123 benim 18 hafta olcak nerdeyse hala göbüş yok sabahları evet dümdüz bebek bi yere kaçmış gibi 😂