Tubakrblt Evet bana cok oluyodu. 2 gün hissetmezdm sonra bi hareketlenio 2-3 gün sonra diodm tm hersey yokundaymis endise etme o dönemde bebekler cok uyurmus bazi bebeklerde tembelmis ysni normal bi durum
Tubakrblt Sibl8 yani ama gayet normalmis simdi 28 haftaya dogru yol aldik biraz daha fazladan hissediorm ama yine to m gün buruo diye bise yok. Bide halen calistigim icinde gün ortasi kendim hep hareket halindeym oyüzden hissetmemem normalmis
Benay10 Tamam Bebekler o dönemde uyuyorlar ama günde bir kere bile olsa hissetmeniz gerekir benim 2 gün hareket etmedi 26.haftamda doktorum tatlı ye karanlık odada dinle eğer hareket yoksa hemen gel demişti belki uyuyordur ama yine de emin olmalı demişti sende amaaan uyuyordur deme bi kalp sesini dinle yine de