Merhaba anneler ben 11 kasımda Doğum yaptım hastanede gaz çıkartmayı gösterseler de ben o klasik yöntemlerle başarılı olamadım ama benim yöntemim doğru mu onaya ihtiyacım var. Yatarak emziriyorum sezeryan dikişlerim olduğundan doktor öle dedi. Yattığı yerde sıvazlıyor pıt pıt sırtına vuruyorum aşağı yukarı sıvazlıyorum gaz çıkartmıyor ama sonrasında kakasını yapıyor ya da bir süre sonra gırk yapıyor. Bu yöntemle devam edeyim mi?