MKA Merhaba arkadaşlar ben İzmirde yaşıyorum 38 haftalık hamileyim doğumum burda olacak burada yaşayan diğer arkadaşlar hastane tercihlerinizde nelere dikkat ettiniz nereleri tercih ettiniz ?
Senem06 MKA egepol hastanesinde Bülent hocaya gidiyorum doktorumdan çok memnunum ama hastane beş para etmez sadece doktorum için gidiyorum