Hacerevgin sadece böyle bir olay için sezeryana yönelme. Herkeste olacak diye bisey de yok. Peygamber efendimizin bu konuda yani doğum yapan kadının organı hakkında şöyle bir hadisesi var. (normal doğumdan bahsediyorum malum sezeryan ozamanlar yoktu) doğum yapan kadının rahmi için, bir tabaktaki bala, parmağını baştan sona doğru çizgi çeker gibi yararak çeker. Bal bir taraftan ikiye ayrılmış gibi olur ama bir taraftan kapanır. Kadının rahmini buna benzetir. Ha rahatsızlık ayrı bir mevzu. Olabilir insanlık hali. Şerefsiz adam dost mu buldu kendine ne halt etti de bunu bahane edip ayrıldı.