Burcuhira ben de 20 haftalık hamileyim,başta balık yağı ,vitamin(dekavit) hepsinden içiyordum.folik asit bırakalı baya bi oldu.doktor d vitamini ve magnnezyum azdı.vitamin içmene gerek yok ,düzenli besleniyorsan dedi.1 haftadır içmiyorum.kilo yapıyor ve şişkinlik ..haftada 2 kez balık yağı,akşam 8den sonrada kan hapı içiyorum.bu arada balık yağı akakçe.com dan aldım,eczanede 200 tl,orda 70.baya bi fark var.