damlac canım benim. Öncelikle 6. Haftada kanama herkeste olur.yerleşme kanaması ☺️ Bebişin yerine yerleşmiş korkmana gerek yok.Allah’ın izniyle rabbim ol demiş olmuş.Allah hem anneyi hem bebeği korur. Yiyecek lokması varsa istediğini yap hiçbişeycik olmaz.ama sen bu kadar kafana takar kendini rahat bırakmaz hep kötüyü düşünürsen.kendine çekersin Allah korusun... kendine hamileliği zehir edene kadar.sağlıklı şeyler ye.sütünü yoğurdunu bol bol ye.balık ceviz.gör bak nasıl sağlıklı bi bebişin olacak.ben ilk bebeğimde çok dikkat ettim.36 haftalık doğdu ama 3.850 gr.doktor dediki sen ne yedin böyle maşallah. Şimdide tam tersine ne ceviz ne balık ne süt hepsinden tiksindim.bitek ayran içtim bol bol ayrıca günde bi pakette sigara içiyorum 🥺 zararlı oldugunu bile bile. (Çok kınadım insanları) çok şükür herşeyde sonuclarım normal çıktı.rabbime sıgınıyorum saglıklı sıhhatlı gelsın diye.her gece oğlumdan özür diliyorum sigara içtiğim için. Sen kafana takma tadını çıkar hamileliğinin. Elını kolunu cok yukarılara kaldırma.ağır bişeyler kaldırıp itekleme.evi süpürürkende kendını yormadan yavas yavas yap.bebiş doğuncada bana yaz :) sağlıkla gelsin minnoş