Momgirl Kızlar 22+6 dayım yatarken kalkarken sağlı sollu kaburgalarım batıyor gibi hissediyorum benim gibi ağrı yaşayıp çözüm bulan var mı ayaktayken bişey yok oturup yatarken canımdan can gidiyo
Hilal_Rasim Momgirl benimde çok oluyor o ama batan kaburgamı anlamıyorum. Ozellikle sol tarafıma hiç yatamıyorum direk ağrı giriyor 🤦🏻♀️
ZAsk Momgirl 32+3 olduk. Otururken bile yeeinden çıkacakmış gibi. Hatta ileriki haftalarda daha zor. Rahmin büyümesiyle ilgili de olabilir. Geçmiş olsun.
gozdeteacher Momgirl 29+3üz bende de arttı bu ağrılar. Yatakta sağa sola dönerken ya da biraz eğilmeye kalkınca fazlasıyla sızlıyo kaburgalarım 😪
Momgirl Hilal_Rasim Kaç haftalıksınız siz bebek baskı yapacak kadar büyük değil benim ya 509 grmdı enson
Hilal_Rasim Momgirl 25+4 üm bende bebek baskısı degılde zaten bende cozemiyorum persembe kontrolum var mutlaka sorucam doktoruma
Momgirl Hilal_Rasim Dr. Magnezyum eksikliğinden dedi bana ama kanda herşey normaldi bilemedim ya gece yatarken çok fenaydım gündüz yürüdükçe açıldı
ZAsk Momgirl Ben de bazen kızıyorum kendime. Şikayet etme, bu acıyı, ağrıyı yaşamak isteyen çok kadın var diyorum. Ama doktorlar normal diyorlar 🤷♀️