_busra Herkese merhaba. 35 haftalık hamileyim.1 saat önce uyandım ve şiddetli bi baş dönmesi oldu. Oturdum geçsin ayağa kalkayım diye bekledim ama aralıksız bi saattir başım dönüyo ve midem bulanıyo. Oturduğum halde her yer dönüyo bu normal mi hiç böyle bişey yaşayan oldu mu aranızda acaba ?
_busra Real kan ilacı kullanmıyorum. Değerlerim normal diye doktorum vermedi. Normalde hiç dönmez başım. Aralıksız devam edince endişelenmeye başladım bende
Berdogan 36 haftaya girdim benim de 34 ten beri ara ara oluyor.. Ben tansiyon ölçtüm evde tansiyonum düşmüştü. 6/5 cıktı sonuç. 3 yaşında kızımla tüm gün hatta bazen geceleri de yalnızız korkuyorum bende birşey olacak diye. Gece 2/3 saat uyuyabiliyorum çatı ve bacak agrım çok var 4 aylıktan beri çekiyorum daha da arttı. Belki uykusuzluktandir diyorum kendi kendime ama bilemiyorum yarın doktor kontrolüm var soracağım. Zaten ağrılarım yüzünden 37 haftada alabiliriz belki demişti bebeğin kilosuna göre. Benim 2.Sezeryan olacak kısmetse
_busra Berdogan evet tansiyon düşüklüğünden olabilir. Size de geçmiş olsun inşallah sağ salim alırsınız bebişinizi kucağınıza
Bertug-Tugberk-Mom Merhabalar, baş dönmeleriniz ne kadar sürdü geçti mi sonrasında neler yaptınız? 34. Haftadayım gece acillik oldum bu sebepten :( sebebini bulamadılar, az önce uykumdan uyandıracak şekilde yine oldu, çok endişeleniyorum:(