Cigdem07 canım çok az kalmış ya her dişçi çekmeyebilir. Benim dişçim yapmıyor ilk ve son aylarda izin kağıdıda getirsen yapamam diyor. Ama devletin diş hastanelerinde acil durumlarda kadın doğumcun izin verirse yapan oluyor diye biliyorum.doktorlar çekiniyor son aylarda öZellikle. Diş çok zor allah yardımcın olsun. Sabret derim ama dayanılmıyor ağrılara