Duyguugyud Mathteacher ben almanyada yasiyorum buraya da yeni geldim gerci gittigim kliniklerde ve hastanede vakumlu yapmadiklarini sylediler bende pek dillerini de konusamiyorum esim olmasa yandim 😊 ama bugun diger yontemle olmama ragmen cok sukur ne kanamam nede agrim var . Sanada cok gecmis olsun canim allah yine o guzel duyguyu yasamayi nasip eder insallah
nursiracc Duyguugyud Çok geçmiş olsun,ayağınızı soğuğa çok vermeyin,sıcak tutun,Rabbim inşallah en kısa zamanda tekrar hamile kalmanızı ve hayırlı bi şekilde kucağınıza almanızı nasip eder inşallah♥️
Duyguugyud Dygclk bende de alinan embriyoyu patalojiye gondermisler ordada neden kalbi durdugu cikarmi ?
Dygclk Duyguugyud sanırım cıkmıoo cunku ılk dusuklerde arastırılmııyoo. Bende senle aynı seyı yasadım bebegın saglıklı olsaydııı dusmezdııı. Ilk dusuklerın sebebıde bu. Ikıncı bebegınde bunları yasamıcaksın 🙏🙏
Dygclk Bsrtrcl psıkolojık olarak hazır degılsen korun. Ben bu konuyu cok arastırdım doktorumuda dınledım kalbın ne dıosa onu dınle. Ha suan gebeyım ama hala o kadar korkuorum kı kontrol gunlerı stresten uyuyamıorum yasayan bılır dogurana kadarda boyle ollcak galıba😔
Bsrtrcl Dygclk aslında çok istiyorum da bakalım bazı testler yaptırdım kanda pıhtılaşma gibi onların sonuçları 3 haftada çıkar dediler onlar bi çıksında. Korku tabiki olur bende de çok olacak bakalım rabbim nasip eder sağlıklı bir gebeliğim olursa nası kendime hakim olup stres yapmamaya çalışıcam
Dygclk Bsrtrcl kan pıhtılasması bendede cıktıı onun sonucunu mutllaka bekle cok onemlı bebegın gelısımı ıcın. Suan ıgne vurunuorum
Bsrtrcl Dygclk kan pıhtılaşması çıkabilir en azından onun tedavileri var ama eş ile birlikte verilen periferik kanda kromozom analizinde bişi çıkacak diye ödüm kopuyor
Dygclk Bsrtrcl içini ferah tutt ılk gebelıklerın dusukle sonlanması cok yasanan bıseyy. Hıc bısey cıkmayacakk ben 3canlıyım oyle bısey olsa hıssederdım 😀😀😀 rabbım ısteyen herkesın kucagını doldursun tez zamanda. Sanada hemen nasıp etsınn 🙏🙏🙏
Bsrtrcl Dygclk güzel duaların için çok teşekkür ederim canım çok sağ ol :) rabbim sana da evlatlarını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🌼
Fatmamuduk Duyguugyud bende 2ay önce kürtaj oldum vakumla ama dediğin yöntemle de ağrı sızı fazla olmuyor canım ayaklarını sıcak tut ani hareket yapma ve doktorun verdiği antibiyotiği kullan enfeksiyon riskine karşı Rabbim tez zaman da tekrar tattırır inşallah hepimize 🙏🏻
Duyguugyud Fatmamuduk saol canim zaten suan sicak su torbasi ayaklarimda cok sukur agrim sizimda yok 🙏
Bebek_ Dygclk onu bnde yaptırdım 2 kere düşük yptim pıhtılaşma ckti 5 aydır oldun yeniden diye dört gözle bkliyorum 🙏🌸
Dygclk Bebek_ olur canım benım olur 2kez kalmıssın nıe olmasın. Ben okadar stres yaptımkı sonra bıgun dedımkı napıosun kendıne. sankı kac ay denedımde olmadı. Butun hastalıkların bası stres bebekte o yuzden olmuoo. Ister olsun ıster olmasın dedım ben elımden gelenı yapıorum o ay kaldım. Ama o 5ay bana okadar uzun gelmıstıkııı. Gebe kaldıgımı anlamıstım ama ınatla test te yapmadım gunumun gecmesını bekledım o yuzde bu ay da oyle dene. Kaldıgındada dırek ıgnenı vurunmaya baslarsın 🙏🙏🙏
Fatmamuduk Duyguugyud şükür canım sık a canını ya Rab de hayırlısıyla boş kalmaz kucağımız ben iki tane kaybettim test yaptırdık kan pıhtılaşması çıktı 😔