Bebek_ hıc bırsey kullanmadım canımm normal hayatıma devam ettım. Ama ben soyle bısey yaptıım normalde benım bulundugum sehırde bebegın neden dustugunu arastırmıolarr 3. Dusukten sonra bakıolarmıs ben o yuzden ankaraya guttım. Yasımda 34oldugu ıcın rıske atmak ıstemedım. Bebegımın genetıgı bozuk oldıugu ıcın dusmus ama bu arada kan pıhtılasmasıda varmıs bende onu ogrendım. Suan gebeyım ıgne vurunuorum mecburen