Myisland allah razı olsun inşallah rabbim sanada sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. Benimde ilk doğumum aşırı zordu afedersin makata kadar dikiş iç dış ve dikişler tutmadı 1 saat sonra tekrar dikiş yapıldı karbugalarım ıkınmaktan mahvoldu
Çok şükür rabbim 2. Doğumda kolaylığını verdi rahat ıkınabilseydim dikiş olmayacaktı ama 2 dikişle çok rahata atlattım doğumu