Birannegun Kızlar nst de sancı çıkmıyor doktor sürekli 2 günde bir nst takibi yapalım diyor 😥 bense artık bitsin istiyorum 😥 aranızda benim gibi hala bekleyen var mı 😥
SedaA25 Birannegun 40+1 bende bekliyorum daha arada sancım oluyor gecıyor doktor 10 gün daha bekleriz dedi🤷🏻♀️
Esma_davut Birannegun 41. Haftadan meraba canım 😄😄 bende bekliyorum gelmezse perşembe günü yatıracak doktorum beni
Ilkbebe Birannegun 39+3 olduk 40 ın dolmasını beklemiyor doktorum. Çarşamba yine kontrolüm var bakalım ne diycek
Birannegun Esma_davut seninde mi devlet hastanesi 😀 yatırıp suni mi verecek sezeryan mı başlayacak 🤔 artık doğurmadın mı diye soranlardan bıktım 😀
Esma_davut Birannegun benimde devlet hastanesi 😊 Suni denicek olmazsa sezeryan yapacak inşallah o güne kalmadan gelir inatçı kızım. Bende bıktım hergün birileri arıyo sorup duruyolar sanki bilerek doğurmuyorum 🙄
Esma_davut Ilkbebe Psikolojimi bozdular sora sora. kafama çok takdırdılar her gece doğumla ilgili rüyalar görüp duruyorum 😔
Sennurkocin Birannegun biz 41 olduk hala bekliyoruz bebeğim 4100 Gr bide 42ye kadar beklerim diyor çok yoruldum😔
Esma_davut Sennurkocin Bizde 41 haftalığız canım perşembeye yatış verdi doktorum. Herkes doğurdu ekim anneleri azaldı bi biz kaldık 😔
Sennurkocin Esma_davut katılıyorum benle aynı haftada olan arkadaşlarım doğurdu hatta bebislerine alıştılar bile bı ben kaldim bizde yarın gidiyoruz doktora bakalım ne dicek 😌
Ilkbebe Esma_davut benim uykularım iyice kayboldu gitti . Bir kaç saat anca uyuyorum onda da saçma sapan rüyalar görüyorum
Secilcan Merhaba bugün 40+2 eğer Cuma’ya kadar gelmezse sabah hastaneye yatış yapacağım😬Doğumun nasıl olacağına o gün karar vereceğiz çünkü ne bir sancı ne bir açılma🤷♀️Bu Ekim bebekleri keyfine düşkün çıktı😂
dgizemd Secilcan nazlandıkça nazlanıyorlar herkeste soruyor sürekli 🤦🏻♀️40 oldum bende her Ağrıda her sancı da heyecanlanıyorum 😊😊