Hmyraa58 tatlım hey gidim hey😂 o doğum belirtisi geldimi aha geldi dersin😅 bel ağrısı bebekten dolayı olan bi durum. vucud ağırlaşıp hantallaşıyor çok normel bel ağrın olması.
ondoğum belirtisi gelince buraya yazamazsınız öyle bi belirti😂 annem diyoduda inanmıyodum,kız kızım o sancı sana vursa telefonu eline alamazsın diyodu. alamadım bile😂