Beyza_ekiz Bebeğimin altı pişik oldu bepantol ve zeytinyağı kullandığım halde düzelmedi bezinide sıklıkla değiştiriyorum
3melekannesi Beyza_ekiz hametan dene birde o da iyi ve bi kremi sürekli kullanma etki etmiyo dönüşümlü kullan
Cocuk1 Beyza_ekiz ıslak mendil kullanıyasnız sildikten sonra aldı nemli kalıyosa oda yapabilir teni hasas demekki. ıslak mendil yerine kuru pamuğu ıslatıp kullanın. kimyasal değil ya.
A_S_K Beyza_ekiz bezini değiş poposunu havalandır bez markanı değiş belkide o bez pişik yapıyor krem olarak sudocrem kullan öneririmm
Zynpsft Desitin etkilidir birazda hava almasını sağlayın her açtığınızda mutlaka pşik kremi sürün kullandığınız ıslak mendil bez vs değiştirin geçmiş olsun
Bilge80 Beyza_ekiz ıslak mendil kullanmamaya özen gösterin ve zeytinyağını direk sürmesin içine su katarak pH düşürüp öyle sürün isterseniz ben oğluma pişik kremi olara sebament kullanıyorum iyi geliyor ama artarsa bi çocuk uzmanına gösterin bence
Myisland Beyza_ekiz canım normal pisiklerfe sudocrem hemen geçirir. Yanik gibi yırtılan larda hametan
Ako123 Beyza_ekiz bence doktora götürmelisin bana hamazing ve trosty yazmıştı aynı gün geçti çok etkili ikisi