Elaninannesi1 Merak ediyorum başına gelen var mı doğuma bi etkisi var mı iki gündür göğsümden şeffafla sarı arası sıvı geliyo
Raniniii Elaninannesi1 seni korkutmak istemem ama burda okumuştum doğuma isaretmis canim ne kadar dogru bilmiyorum ama doktoruna danış bence
Seda_123 Elaninannesi1 Ben 26+4 haftalığım 2 haftadır bendende geliyor süt mü bilmiyorum bi sıvı geliyor göğüslerim acayip sızlıyor ama ellememek sıkmamak lazım erken doğumu tetikliyor doğum belirtisi değil ama canım inanma öyle şeylere
Hzr_7714 Eltimden de geliyormuş o şekilde anlatıyordu. Doğumdan sonrada masaallah güzel geliyordu sütü umarim sizinde bu şekilde olur🙏 sıkmayın dokunmayın bence bir zararı olmaz. Yinede içinizin daha rahat etmesi için doktorunuza danışın.
Elaninannesi1 Hzr_7714 doktoruma sorcam ama tecrübesi olan var mı merak ettim zaten göğüslerim inanılmaz büyüdü çok miniklerdi hamilelik öncesi ama bazı yerlerde doğum belirtisi yazmışlar anlam veremedim
Elaninannesi1 Raniniii evet bende okudum bazı yerlerde doğum belirtisi olabilir diyo o yüzden tereddütte kaldım sağlıkla gelsin de tek dileğim bu şu an için ❤️
Ademnilay Valla canim benim 2. Gebeligim ilk gebeligimde de 26. Haftada gelmeye baslamisti bu gebeligimde de 26 27 arasi gelmeye basladi bazen sudyenime bakiyorum sari sari leke olmus suan 34 haftaligim aklina kotu getirme canim
Elaninannesi1 Ademnilay doğumunuzu hangi haftalarda gerçekleştirdiniz peki ilkinde benim yeni gelmeye başladı daha iki üç gündür
Elaninannesi1 Seda_123 inşallah doğru zamanda gelir bebişlerimiz hem sabırsızım hemde erken doğup sağlık sıkıntısı çeksin istemiyorum bebeğim inşallah sağlıkla gelir ❤️
gLycn_ Doğumu tetikleyebiliyormus canim sütün gelmesi ama sanirim seninkisi süt degil sen yinede doktorunla iletisime gec o seni yönlendirsin o daha saglikli olur burdaki yorumlari bekleyip vakit kaybetme
Elaninannesi1 gLycn_ sanırım sütten daha şeffaf bi rengi var doktor kontrolüm var inşallah kendisine de danışcam şu an bebeğimde bi gariplik hissetmediğim için hastaneye gitmek istemedim çünkü sürekli hastalık kapıyorum hastanelerden korkuyorum o yüzden