Skbn01 Kizlar 33 haftalik hamileyim bugün sabah istifra ettim,şu an yumurtalıklarımda ağrı var doktora gitmeme de daha var,başına böyle bir şey gelen var mı neden olur?
Sghslove Skbn01 benim başıma çok geldi doktorum hep bir şey olmaz diyor ama git için rahatlasın bence doktorlar zırt pırt her şikayetimizde bizimle ilgilenmeli canım. İçin rahat geçirmelisin gebeliğini