Esra13 ben de 5. Haftamda başlamıştı gece uykumdan uyandırıyordu sancılar o dereceydi doktora sorduğumda rahmin büyüyo bebek yerleşiyor kanama gelmediği için bir problem yok d emişti 7. Haftamdayım şu an çok şükür geçti o sancılar çok nadir yokluyor o bitti yerini bulantılar aldı tabii, illa bi şekilde ses vermek istiyo sanırım fasülyecikk 😊🥰