34_ipek_29 bende 5 ay once ilk bebegimi kaybettim kotu kokulu akintim vardi sonra gecenin bi yarisi uyandim pijamam ipislakti ustumu degismek icin yataktan kalkar kalkmaz avuc buyuklugunde kocaman bi pihti dustu cok korktum hemen hastaneyi aradim rahimde kalan kan pihtisidir dedi ebeler zaten ertesi gunde bebegimin suyunun bittigini ogrendim ve suni sanciyla dogum yaptim sonra kurtaj oldum cok zor gunlerdi rabbim bi daha yasatmasin kimseye yasatmasin 😔😔😔