Caglaunul 7+2 hamileyim geçen günlerde çene çevremde pütürler oluştu şimdi yanaklarım boynuma kadar heryer pütür pütür doktora sormadan birşeyde kullanmak istemiyorum aranızda bu sorunu yaşayan var mı
Deletedmom67 Caglaunul bende hep sivilcelendim sırtım boynum . Saf zeytinyağlı sabun aldım onu kullanıyorum hem çatlamim diye .
Oge Caglaunul bnde geçenlerde oldum nemlendrici aldm sürdm niveanın sormadm bile dr uma bazı kişiler kullanmıo ama bn makyaj oje vs yaptığım için kremde de sıkıntı görmedm kendi terchm tabi geçtide kuruluktan oluo istersen dr a giden kadr takıntnz varsa eğer en kötü vazalin sürün
Caglaunul NaimeYilmaz randevu alıcam cildiyeden canım baya ileri tarihe verdi randevu ondan burdan sorayım dedim şuan birşey kullanmıyorum korkuyorum daha da artar diye
Ceylanyusuf Caglaunul hamilelikten snra geçer bence geçmezse doktora gidin benim dediginiz gibi hemen hemen ben gittim hamilelikten dolayı olduğu için bisey yazmadı bana sadece nemlendirici verdi ama lekeyi geçirmeye fayda etmedi
NaimeYilmaz Caglaunul kuruluk gibi bişey degl o zmn bence biri bişey yazsada kullanma zaten neolur nolmaz bi seferlk bır muayne cok ılerıyse ozele gıt bence yada başka hastaneden almayı dene kötü olmasn snra
Canoglum Fındık fıstık badem çok yedin mi onlara dikkat et canım , bol su içmeye çalış , yüzünü soğuk suyla yıka nemlendirici surebilirsin bebege gecmez zarari olmaz korkma
seyhan81 Benimde elmacık kemiklerimin üzerinde kırmızı lekelenme başladı sanki güneş yanığı gibi doğum lekesi diyenler çok napmak gerek bilmiyorum