Betullmim Arkadaşlar bugün bir olup bir biten tekrar eden mide bulantılarım oldu. Kusma isteği olacak kadar. Sizce doğum belirtisi mi ? Yaşayan ve kısa süre sonra doğum yapan oldu mu ?
kbrnur34 Bende 38 oldum iki gün hafif mide bulantısı vardı. Bugün kusacak kadar zorladı üşttüm diye düşündüm . İnşaallah doğum belirtisidir 🤷🏼♀️