YDE Ayse_58 ben ilk gebeliğimde Arda Lembete gitmiştim. Baya ilgili ve bilgili bir doktor. Kimisine itici gelebiliyor hareketleri ama bana hiç öyle gelmemişti. Birde orada Arzu hanım var galiba onu önermişti bir arkadaşım.