Ebrar19 Geçmesi için kullandığınız bir yöntem oldu mu fitil be krem kullanmama rağmen bir sonuç alamadım ?
Sevde25 Ebrar19 bn kaşıntı başlayınca ilerlemesine izin vermeden sirkeli suyla siliyodum bi de mercimek tanesi kadar travazol kullandım sadece 2 gece.cok şükür düzeldi.sizin durumumuz cok mu kötü ki
Ebrar19 Sevde25 Evet kaşıntı akıntı yanma gibi şikayetlerim devam ediyor Doğuma da az kaldı bebeğe geçmesinden korkuyorum
sozmeral Bendede oldu krem ve fitil kullandım, kuru tutmanız gerekiyo bütün çamaşır dolabımı değştirdim veyada yüksek derecede yıkayıp ütüleyip kullanmanız gerekiyo çünkü geçsede tekrarlama riski var, hatta süre yıkamadan silmeniz önerilio nemli kalmaması için çok geçmiş olsun
Ebrar19 sozmeral Teşekkür ederim sık idrara çıkma durumu olduğu için sürekli ıslak kalıyor o da tetikliyor son günlerde 10 dk bir WC deyim yine de Ekim’den geleni yapmak zorundayım Doğum kanalından geçen bebekte pamukçuk hastalığına sebep oluyor mantar