Gozdearslaner Kızlar 34. Haftalık hamıleyım bebegım hala dönmemıstı ama bugun sanırım döndü nefesımde rahatlama oldu mıdemın ustundekı şişkinlik gitti sizde de bu belırtıler olmusmuydu acaba 😊
Kumsalinannesii Gozdearslaner bende oldu valla kafası üstteydi sıkıştırıyordu sürekli dönmüş çok şükür şimdi göbek deliginin oralarda sertleşiyor. Rahatladım birazda olsa ☺️☺️
Busraoz Gozdearslaner Benim bebiş 28-28.haftada döndüğü için o hissi hiç yaşamadım. Ama buradan okuduğum kadarıyla evet dönünce rahatlıyormuşsun nefes olarak. Şimdi ki sıkıntın da aşağıya baskı olacak😅
Gozdearslaner Kumsalinannesii sagol canım cevabın ıcın kımse oralı bıle olmamıs.kaynana postu degıl ya ılgı cekmedı kesın 😂
Kumsalinannesii Gozdearslaner rica ederim canim bilgim varsa yazmaya çalışıyorum genelde ☺️☺️ Herkesin var bir derdi ne diyelim
Nursimali Kizlar bende 7 haftalik hamileyim nefes darligi oluyo bi kac gundur konusurken bazen nefes nefese kaliyorum normalmi bu haftada boyle olmasi 🤦♀️