Bsrtrcl deniz hanımla ilgili daha once adet düzensizliğim icin gitmiştim. Sacma sapan bir ilaç verdi, kanamalarım arttı. Sonra hamileliğimin ilk basında teyit etmek, kan tahlili yaptırmak icin gitmiştim kendisine diğer doktorları bilmediğimden. Bana bebegin gelişimi yok, cuma kürtaja gel dedi. Kaçtım 😳 su an 36.haftadayım Allah’a sukur. Ona kalsa alacaktı 6 -7 haftalık bebegi. O yuden Deniz Hanım denince ya da kendisini görünce tüylerim diken diken oluyor.
Reyhan Hanımla ilgili olumsuz yoruma denk gelmedim. Siz deyince de baktım ama bulamadım. Şükürler olsun ben memnunum. Dilerim sorunsuz tamamlarım kendisinde gebeliğimi.