Iimran Ben duru granül sabun olanından aldım ve tüm eşyalarını onunla yıkadım.Çamaşır miktarına göre ölçüyü ayarlayabildikten sonra hiçte kalıntı bırakmadı ve gayet bebeksi bir kokusu var,yumuşacıkta yaptı.Çok memnun kaldım yedek olarakta dalan granül aldım o da gayet başarılı bunlar bittikten sonra sıvı deterjana geçmeyi düşünüyorum dalin gibi 🙆🏻♀️😘