Mkerem aslında benimde Kasım'da bı adetim kesildi hava sartlaridir dedim 1 ay bekledim üstüne yakınlarda bana sağlık ocağı var oraya gittim doktor herşey normal dedi tarlusal verdi 4 gün bekle hala adet olmazsan bunu kullan dedi dediği gibi yaptım adet de olmadım artık aklıma hep kötü şeyler geldi 😢 bir türlü kadir yaman dan da randevu bulamadım bulunca da gözün aydın dedi şok yaşadım desem yeridir 🤣🤣 Tedavi oluruz diye düşünürken neyle karşılaştım