mceniz Siracin_annesi maşallah, iyi yapmışsınız tam zamanı :) istanbuldaysanız pazarlara da bakın derim
Zumrutcelebi Biz de 26+4 deyiz 23 ocak gozukuyor tarihimiz.bizde cogu esyamizi aldik ufak tefek eksiklerimiz kaldi.bana alinacaklarla ilgili olanlari sona biraktik.ama pijama, gecelik nasil alacagim karar veremiyorum beden, model vs.hangisi rahat olur
mceniz Siracin_annesi kayseride bina gibi bi alan içinde sosyete pazarı mı ne vardı sanırım, orada da oluyor bir şeyler diye biliyorum :)
MiranRenas Benım de hediyelikler kaldı çikolata yaptırmak istiyorum uygun bir sayfa varsa önerir misiniz ?