Ezgi0716 39+1 de hiç sancım ve açılmam olmadan su gelmesinden dolayı yatışım yapıldı gece 1 de gitmiştim sancım yoktu ama Su sızdığı için antibiyotik serum taktılar sabaha kadar yürüdüm kontrolde sadece 1 cm açılmam olduğunu öğrendim 8de suni sancı takıldı taki doğuma kadar 8 cmle doğuma girdim 12 saat suni sancı çektim ama rabbim yardım etti doğumum 10 dakika sürdü dilerim çok kolay bir şekilde bir avazda doğurursun canım bende ne yürüme ne hurma ne ilişki hiçbir şey açılmaya neden olmadı