Evrem1
Arkadaslar gebe okuluna gittigimde ordaki eğitim veren ebe sezeryanda olacaksaniz normal dogumu bekleyin dedi. Benimde aklima cok yatti doktoruma da sordum. Sezeryanin cocuk üstünde etkisi olsun istemiyorum, normal zamaninda gelsin dedim.Kendisi de bekleyebilirsin tabi dedi. Tabi bir aksilik olmadikca normal dogum zamani geldiğinde sezeryan olacam nasipse.Benim gibi düşünen ve planlayan var mı arkadaşlar.