Gokmeninannesi 35+1 haftalık hamileyim uzun zamandan sonra bugün eşimle ilişkiye girdik ama normalde çok zorlanırdım canım acırdı ama bugün çok rahattı. Ekim sonuna doğru gel demişti doktorum o yüzden henüz gitmedim doktoruma ama sizce açılmam mı olmuştur? Sürekli de belim ağrıyor açılmam yavaş yavaş ilerlesin istiyorum o yüzden soruyorum yanlış anlaşılmasın lütfen 😊
Yasmin0- Gokmeninannesi haftan daha erken bence canım 1 2 hafta daha beklemelisin açılma için en azından 37 de başlasan daha iyi
AlyaSu Gokmeninannesi canım açılma o kadar kolay olmuyor ama kişiden kişiye de değişebilir sen bol bol yürü hurma ye 😊 bide hafta olarak daha çok erken arkadaşında dediği gibi 2 hafta daha bekle
Nur___ Gokmeninannesi açılma, öyle anlaşılacak bişey değil bilginiz olsun, siz yine doktora gidince sorarsınız 🌺
Gokmeninannesi Yasmin0- hani bi arkadaşım geçenlerde doğum yaptı doktora gittiğinde 8 cm açılması vardı doğurdu hemen geldi öyle olsun istiyorum 😂
Yasmin0- Gokmeninannesi hepimiz onu istiyoruz ama zamanında olması daha iyi 35 biraz erken o yüzden dedim yoksa sanciyla 8 cm açıklığı bulursun zaten canim 😊
AlyaSu Gokmeninannesi yani açılmayı hissedemeyiz demek istedim canım ama inşallah zamanı gelince hemen açılır ve biran önce kucağına alırsın evladını 😊