NurGrlek nazel123 ilk gebeligimde depend aldım 2. Hamileyim yine aldım büyük rahatlık korse kullanmadım kizimda ama bu doğumdan sonra kullanmayı düşünüyorum 2 doğum arası fazla yok karnım çok fazla sarksin istemiyorum
NurGrlek nazel123 büyük beden almıştım ben kilona göre aliyorsun zaten ama şişlik falanda oluyor ben rahat etmiştim 2-3 gün kullandım zaten yoğun kanama olduğu için daha sonra normal ped kullandım
Serap46 Korse için 36. Haftada göbek deliği hizasından ölçü alınıp beden ona göre seçiliyormuş. 36da ölçüp yamuna almayı düşünüyorum.