Gamzeozdenn 30+4 haftalığım karnm ve bacaklarımn üst kısmı full kırmızı döküntü oldu kabarcık kabarcık ilk başta çok tatlı yediğimden sandım ama sonra internetten baktım hamilelik alerjisi denen bişey varmış yaşayan oldumu aranızda yaaa görüntü felaket kaşıntısıda cabasıı kremle yaşıyorum sürekliiii
Songul1107 Gamzeozdenn bana da çilek dokunmuştu canım hastaneye gittim krem verdiler bi iki güne geçti benim cok şükür alerji olmustum
Gamzeozdenn Geçmiş olsunn canmm bende bilemiyorum yaa yediklerimmi yaptıı ama öyle böyle değill yarın doktoruma resm atıcam buraya atabiliyormuyum bilmiyorumda aşırı bi dökümtü oldu