mimezgi Hanımlar merhaba,2. Gebeliğim şu an 14. Haftadayım fakat aşırı bulantı ve kusma kesinlikle geçmedi ilk gebelikte 12. Haftada geçmişti bu sefer çok korkunç seyirde devam ediyor bulantı hapı da içiyorum ama maalesef hiçbirşey fayda etmiyor önerisi olan var mı?ne yaparsak hafifler çok çaresiz kaldım:(
Ecrinimm mimezgi valla bende 33 haftayım. Hala geçmedi ne yesem bulanıyor sakızla hafifletiyorum biraz ama çıkarıyorumda hala pskoljm bozuldu
Ecrinimm mimezgi serumlar kesinlikle fayda etmıyor bende dun taktırdım ama hcbı faydası yok sanki serum takılınca dahada cogalıyor benim ilk gebeliğimdede böyleydi doğuma kdar sürüyor benim malesefff
mimezgi Hayat16 prilam verdi aslında iyi bir ilaç ama nedense bana fayda etmedi dediğiniz gibi başka ilaç olabilir belki