Feyza_Anne bendede çıktı idrar enfeksiyonu. Her hafta kontrole çağırıyor suya karıştırılan ilaçtan veriyor zaten hamilelere ilaç falan vermiyorlar. Kendim sarımsak içiyorum belki enfeksiyonu düşürür diye. Bide taharetlendikten sonra oramı en son sirke sürüyorum. Napim bıktım artık