Dilaraxx benim komşum 6 yıl önce doktoru acil sezeryan olması gerek olduğu için doğuma almış vede hazırlıklı olmadığı için epidural yapmışlar fakat 2 kez uygulamaya rağmen uyusmamıs tansiyonu filan düşünce epiduralden genel anesteziyle geçirip öyle almışlar bebeği . yaşamış birini duyunca söylemek istedim tabi şimdiki durumu bilmiyorum devlet Hastanesi'nde .