Alyarabia Benimde nisanda inşallah doğumum. Hastane çıkışı dışında ben çıtçıtlı zıbın aldım hem uzun kollu hem kısa kollu bolca .ilk haftalar hava ne kadar sıcak olsa da uzun kollu giyer diye düşündüm . tulum alabilirsiniz ben bi kaç tulum aldım ama çok alma dedi yeni doğum yapan arkadasım alt üst takımlar daha kullanışlı oluyormuş.( Kendinden eldivenli tulum ve tam ortadan açılan tulumlar rahat oluyormuş alt değştirirken) aklıma şuan bunlar geldi umarım işinize yarar😊