vuslatim34 Kızlar adetime 3 gün var ama benim ilk defa adet öncesi gögüslerim şişti ve çok agrıyor.Yani korkmaya başladım oldugundan fazla şişti anlayamıyorum .Sabahtan beri şişlik vardı ama şimdi hiç dokunamıyorum .
Pnrbtr vuslatim34 canım benim de öleydi. Çok ağrıdılar bu ay. Sanırım çok yeni hamileyim. Betam 17ydi dün. İnşallah sen de hamilesindir
Mrvdmrbs vuslatim34 benim 2hafta kala ağrıdı çokta şişti sertleşti maalesef adet oldum 18inde .. Psikoloji vücudu ele geçirmiş 😐 hayırlısı vardır zamanı ..
vuslatim34 Test yaptım kızlar şimdi negatif.Zaten 23ünde adet günüm. Bu ayda olmadı demekki .Adet belirtisi sanırım ama gögüslerimin bu kadar şişmesi çok tuhaf
Pnrbtr vuslatim34 çok silik gördüm canım. Ama bugün pembe kanamam geldi. Yani bu da gol olmayabilir benim için 😢
Gulmira vuslatim34 kasiklarinda Adet olacakmış gibi ağrı falan var mı canım Kısık ağrısı da hamilelik belirtisi çünki
Ladygirl Pnrbtr canım bişe dicem ben eylülün 24 ünde adet oldum. 26 27 günde bir olurum. Ekimin 20 si ile 21 indede olmadım hiç kasık ağrım yok şimdi ben 24 ekimimi bekliyim yanlışmı hesaplıyorum adet döngümü günüm geçtimi geçmedimi anlamıyorumki
vuslatim34 Pnrbtr canım inşallah bebeğin seninledir.Rabbim kucaklarımızı boş bırakmasın .Doktora gitseydin .
Pnrbtr Ladygirl günü baz al kuzum. Yani saydığım zaman günleri bugün adet olman gerek senin. Test yap bence erken genelik testlerinden
vuslatim34 Ladygirl canım benimde 23 ekim adet günüm .Aslında her ay bir gün önce olurum yada sonra ama ben 30 gün olarak hesaplıyorum.Eğer çarşamba günü olmazsam tekrar test yapacagım
vuslatim34 [bilinmeyen] bende sadece gögüs agrısı var birde ara sra kasık agrım oluyor.Pek umudum yok bugün test yaptım negatifti .😣