Semella
Arkadaşlar 7+6 günlük hamileyim. Bu hafta kalp atışı için doktora gittiğimde bir kese daha oldugunu ögrendim. Bebeğimin kalp atışını duydum. Doktor ikize benziyor bir hafta bekleyip takip edelim dedi. Henüz bebek oluşmamış. 5 haftalıkken gittigimde tek kese vardı 7. Haftada çift kese tek bebek var. Var mı bu durumu yaşayan çok meraklıyım.