Elizz Kızlar merhaba, bugün keşfettim ve sabahtan beri 3. Bardağım canım çekiyor böyle içmeyince ağlamak geliyor içimden. Acaba günde 1 bardaktan fazlası zararlı midir ? Icerigi sade soda, limon ve tuz.
Cansummm Elizz en doğru cevabı bence Dr un verir ama şöyle bir durum var bence soda içinde çok fazla tuz oranı var ve Dr lar genelde 1 maksimum 2 şişe soda öneriyor sen soda içine bir de tuz atıyorsun tuz oranını ikiye katlıyorsun tansiyon yükselmesi ve ilerleyen süreçte ödem oluşması yaşayabilirsin. Dr una sormadan günde 3 tane içme derim tabi gene de senbilirsin ☺
SezginEbruVural Elizz bende meyveli içerdim limonlu özellikle hemşire bi tanıdığım var limon zayıflattığı için önermedi ama sade maden suyunun bebeğe kilo aldırdığını söyledi ne kadar doğru tabi bilemiyorum doktoruma sormadım içmedim de 🤷♀️
Ayseguldnzmstk Elizz tadına bayılıyorum içtikçe içesi geliyor insanın 😁 ama haftada bir veya iki kere bu şekilde yapıp içiyorum onun dışında sade soda hayatta içemem🙄
Elizz Cansummm SezginEbruVural Zeze03 Bugün keşfettim ay tadı öyle güzel kii öyle çekti ki canım içiyorum bitiyor gene istiyorum ağlayacak gibi oluyorum içmeyince 😢😂
Zeze03 Cnm çok içmemeye çalış doktorlar sodayı bile günde bi şişe öneriyor bide çörçıl yapıyorsun yani 😁 biliyom tadı güzel ama çöl içme derim limon tuz biraz zararlı olabilir 🙄
Elizz Ama doktorumla bir görüşeyim evet hersyin fazlası zarar bunun da öyledir kesinlikle dur demem lazım maalesef.. 😢😢
Elizz Ayseguldnzmstk Aynen bende öyle ağzıma sürmezdim sadece soda hatta meyveli bile. Ama buna bayıldım. Bende haftada en fazla 2 ye indireceğim nabalim 😂🙅♀️
Elizz De dün tiksindim biraz çok içtim herhalde iki gündür mideme bisiler oldu üstüne de bisiler yiyince gece çok middm bulandı. Bugün içmedim 😂