Hansa32 6 aydır dişlerimde tel var fakat alt tarafına takılmadı 7 haftalık gebeyim bu hafta takılırsa bebeğime zararı olur mu doktor diş doktoru zarar olmaz demişti sizce ?
Efuchama Hansa32 ben de altları 14. Hafta taktırdım bi şey yok ki bence çünkü braketi yapıştırdığı şey kuruyor ağız açıkken yutma fln olmuyor