Zdgnseyma Merhabalar arkadaşlar geçenler de doktora gittim Bende epeydir yumurta tembelliği var fakat adetlerim düzenli oluyor çok nadir de olsa en geç bir veya iki gün gecikmem oluyordu. Çocuk istiyoruz herkes gibi ve doktorum adetin ikinci veya ucuncu gunu gel dedi kilo vermem gerektiğini soyledi aslında çok fazla bi kilom yok 3 veya 4 kilo fazlam var.(60kiloyum) Gece n ay 10 gün geciktim ve gebeliğin tüm belirtilerini yasadim ama malesef negatif çıktı.simdi de yine 12 gün geçti umutlanmak istemiyorum yine olmayacak diye. Aynı durumu yaşayan var mı acaba?
Cookie_the_pomy Zdgnseyma hikayen benimkine çok benziyo; bi yumurtalık aniden çalışmayı bıraktı bende de diğeri de %20 seviyelerde idi ... eşimde de sorun olunca 🙈 sonuc tüp bebek 🤰🏼35 haftalığız🤰🏼 Umarım sende bi an evvel bebiş sahibi olursun
Zdgnseyma Papatyam2017 evet öyle soyledi hatta evlenirken 52ydim evlendikten sonra 60 a cikti m. 8 ayda 8 kilo aldim 😄😄
Papatyam2017 Zdgnseyma sacmalamis kusura bakmasin☹ ben 62 kilo ile hamile kaldim 73 ile doğurdum yani 60 kilo kilomu bana hiçbir dr öyle birşey demedi
Fatmakrk Bende oldu canım evlendim ilk ay 15 gün ikinci ay tam bir ay üçünçü ay tam bir buçuk ay gecikti ve kasıklarım çok ağrıyordu doktora gittik hamıle olduğumu öğrendim canını sıkma Rabbım sana sürpriz yapıyor
Zdgnseyma Cookie_the_pomy tebrik ederim sağlıkla gelsin bebeginiz insallah. Teşekkür ederim amin insallah 🙏
Zdgnseyma Papatyam2017 kilo aldıkça yumurtaliklarim daha da yavaşlarmış tembellesirmis canim öyle söylemişti